Reklama

Warto zobaczyć Łebę (FOTO)
nadesłane

Przekonali się o tym uczniowie klasy I i II gimnazjum im. Królowej Jadwigi w Wałdowie wraz wychowawczyniami: Agnieszką Milachowska i Krzysztofą Styburską, którzy wybrali się tam na dwudniową wycieczkę.

- Pierwszym punktem naszej wycieczki było zwiedzanie fokarium w Sarbsku. W oceanarium prehistorycznym mogliśmy podziwiać świat podwodnych gadów żyjących miliony lat temu. Spacerując po parku oglądaliśmy latarnie morskie polskiego wybrzeża w miniaturze oraz makiety największych żyjących ryb i ssaków morskich w naturalnej wielkości. Po obiedzie udaliśmy się autokarem do Rąbki. Stamtąd popłynęliśmy statkiem do muzeum wyrzutni rakiet, które znajduje się w obrębie Parku Słowińskiego, na terenie dawnego niemieckiego poligonu doświadczalnego, na którym testowano prototypy różnego typu rakiet. Historię poligonu przybliżył nam przewodnik. Następnie wybraliśmy się piechotą na wydmy. Zmęczeni powróciliśmy na statek, a stamtąd do ośrodka. Wieczorem piekliśmy kiełbaski na grillu, zajadaliśmy pizzę, a także rozegraliśmy mecz piłki nożnej - opowiadali o swojej wyprawie nad morze gimnazjaliści.

Następnego dnia wyruszyli do miasta. Obejrzeli wystawę motyli i innych owadów, niemal z całego świata. Przeżyli też niezwykłe emocje podczas oglądania filmu w kinie 7D. Spragnieni zakupów mogli pobiegać po sklepach, a pozostali wylegiwali się na plaży. Po obiedzie zostało już tylko pakowanie, sprzątanie i długa podróż do domu.

- Do Wałdowa wróciliśmy wieczorem, bardzo zmęczeni, ale zadowoleni - dodali wycieczkowicze.