Ogloszenie nr 12021 - KPRM nr 73450
Komenda Powiatowa Policji w Sępólnie Krajeńskim
Komendant Powiatowy Policji w Sępólnie Krajeńskim poszukuje kandydatek/kandydatów
na stanowisko:
Starszy inspektor Zespołu Administracyjno - Gospodarczego
Zespół Administracyjno - Gospodarczy
Ogłoszenie o naborze w celu przewidywanego obsadzenia stanowiska członka korpusu służby cywilnej.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.
O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Powiatowa Policji w Sępólnie Krajeńskim
ul. Kościuszki 8
89-400 Sępólno Krajeńskie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy będzie należało :
- Prowadzenie gospodarki finansowej jednostki zgodnie z obowiązującymi zasadami.
- Analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu będącego w dyspozycji jednostki.
- Rozliczanie należności za dojazdy do służby, szkół oraz opracowywanie dokumentów zakupu materiałów, przyjmowania faktur zakupu w zakresie gospodarki finansowej
i transportowej. - Rozliczanie kosztów procesowych biegłych sądowych, przygotowanie dokumentów badań osób zatrzymanych do celów procesowych, kosztów holowania i parkingu do prowadzonych spraw.
- Zgłaszanie, ewidencja, sporządzanie protokołu szkody, prowadzenie postępowań w zakresie likwidacji szkód w majątku jednostki oraz kompleksowe prowadzenie napraw szkodowych pojazdów służbowych jednostki,
- Prowadzenie obsługi kasowej oraz książki obrotów jednostki.
- Prowadzenie gospodarki finansowej z zakresu KKOP i ZFŚS.
- Przygotowywanie dokumentacji zgłaszania, zmian i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych pracowników jednostki.
- Zapewnienie sprawności użytkowania sprzętu transportowego oraz nadzór nad normatywnym zużyciem paliwa oraz nadzór i rozliczanie materiałów pędnych i smarów.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką transportową.
- Wyszukiwanie oferentów na wykonywanie usług związanych z gospodarką transportową np. myciem pojazdów.
- Kierowanie na badania okresowe kierowców, wystawianie upoważnień
do prowadzenia pojazdów służbowych oraz wprowadzanie tych danych do systemu SWOP. - Rozliczanie mandatów gotówkowych oraz wykonywanie zadań związanych z gospodarką mandatową w szczególności przyjmowanie i wpłacanie na konto urzędu skarbowego środków pochodzących z mandatów gotówkowych.
- Wykonywanie obowiązków służbowych w przypadku nieobecności zaopatrzeniowca Zespołu Administracyjno-Gospodarczego.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca związana z odpowiedzialnością dyscyplinarną za powierzone mienie i podejmowane decyzje. Praca w pomieszczeniu biurowym przy monitorze ekranowym, przekraczając połowę dobowego czasu pracy, nie związana z wysiłkiem fizycznym. Praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku Komendy Powiatowej Policji w Sępólnie Krajeńskim. Czynniki utrudniające wykonywanie zadań : stres związany z decyzyjnością.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Nie występują uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy. Narzędzia i materiały pracy: komputer, sprzęt biurowy typu faks, kserokopiarka, materiały biurowe. Bariery architektoniczne: praca na drugim piętrze, brak windy, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak dostosowanych toalet, drzwi wejściowe i wewnętrzne
o nieodpowiedniej szerokości. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne:
- wykształcenie: średnie,
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej, - szczególne wymagania: poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu
do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydane przez jednostki Policji lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742), - pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność obsługi komputera,
- komunikatywność,
- umiejętność współpracy,
- umiejętność argumentowania,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność zastosowania przepisów w praktyce,
wymagania dodatkowe:
- wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne lub finansowe,
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok w administracji publicznej,
- znajomość komputerowych programów biurowych (pakiet MS Office),
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
lub umyślne przestępstwo skarbowe, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa,
- kopia dokumentu potwierdzającego doświadczenie zawodowe/staż pracy,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydane przez jednostki Policji lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742),
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
Termin składania dokumentów:
04.02.2021 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Sępólnie Krajeńskim
ul. Kościuszki 8
89-400 Sępólno Krajeńskie
Inne informacje:
Wynagrodzenie: 3577,41 zł brutto (obejmujące wszystkie składniki wynagrodzenia)
Metody i techniki selekcji:
I etap selekcji:
- analiza merytoryczna aplikacji (zgodnie z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej w KPP w Sępólnie Krajeńskim z dnia 30.05.2013 r., upubliczniony na BIP
w KPP w Sępólnie Krajeńskim);
II etap selekcji:
- rozmowa kwalifikacyjna (nie stawienie się w wyznaczonym terminie na rozmowę oznacza rezygnację z dalszego postępowania kwalifikacyjnego).
Obszary badane podczas rozmowy kwalifikacyjnej (II etap selekcji) będą obejmowały:
- kompetencje niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku,
- znajomość przepisów
- umiejętność formułowania wypowiedzi,
- motywację do podjęcia pracy,
- autoprezentację kandydata
- spełnienie wymagań dodatkowych
Zakres zagadnień obowiązujących II etapie selekcji:
- ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2020 roku poz. 360 ze zm.) w zakresie podstaw dot. funkcjonowania Policji, struktury organizacyjnej, hierarchii służbowej;
- ustawa o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r. (Dz. U. 2020, poz. 265 ze zm.) w zakresie dot. nawiązania stosunku pracy w służbie cywilnej, obowiązków i uprawnień członka korpusu służby cywilnej, odpowiedzialności dyscyplinarnej członka korpusu służby cywilnej;
- Zarządzenie nr 7 Komendanta Głównego Policji z dnia 26 maja 2000 r. w sprawie szczegółowych zasad przyznawania i użytkowania sprzętu transportowego w Policji
(Dz. Urz. KGP z 2017 r. poz. 65 z późn. zm.);
- Decyzja Nr 34 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 lutego 2001 r. w sprawie organizacji obsług technicznych i napraw sprzętu transportowego w Policji (Dz. Urz. KGP z 2001 r.
Nr 4, poz. 42 z późn. zm.)
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 8, 89-400 Sępólno Krajeńskie
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 8, 89-400 Sępólno Krajeńskie. Udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich stosowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesyłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO, ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnymi archiwach w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej(m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych informacji w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust.2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
UWAGA!
Proszę uważnie przeczytać informację o wymaganych dokumentach i oświadczeniach.
- Koniecznie proszę umieścić w liście motywacyjnym dopisek „OFERTA NA STANOWISKO W SŁUŻBIE CYWILNEJ” oraz zaznaczyć jakiego ogłoszenia dotyczy (stanowisko, komórka organizacyjna, nr ogłoszenia).
- Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone DATĄ I CZYTELNYM PODPISEM. Oferty należy składać w Komendzie Powiatowej Policji w Sępólnie Krajeńskim w zamkniętych kopertach oraz zaznaczyć jakiego ogłoszenia dotyczy (stanowisko, komórka organizacyjna, nr ogłoszenia).
- Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego), przesłane mailem, niekompletne, uchybiające wymogom formalnym nie będą rozpatrywane. Kandydaci niezakwalifikowani do procesu rekrutacji z w/w przyczyn nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie. Nadesłanych ofert nie odsyłamy.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do II etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej , o czym zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Warunkiem niezbędnym do zatrudnienia na przedmiotowym stanowisku jest pozytywne zakończenie postępowania sprawdzającego, skutkujące wydaniem kandydatowi poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych.
- Komenda Powiatowa Policji w Sępólnie Krajeńskim nie ponosi odpowiedzialności za niekompletną lub wadliwą treść ogłoszenia w przypadku jego kopiowania przez podmioty zewnętrzne i umieszczania na innych niż niniejszy portalach internetowych.
- Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowisko w korpusie służby cywilnej.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, kolor skóry, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, bezwyznaniowość, światopogląd, niepełnosprawność, wiek, orientację seksualną, tożsamość płciową, przynależność związkową, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.